måndag 23 juli 2007

Släktträff




Nu har jag varit i stan och träffat både syskon och föräldrar - och det var jättekul !!!!
Lex matte Tina ställde upp mig och Pia fotograferade. Resultatet av deras insatser tillsammans med mattes bilder kan ni se här .





Jag hoppas att vi träffas snart igen, Dee Sibel, Dee Sign, Lex, Nova och Maddox samt snälla Tina med köttbullarna, Pia och Petra.
Matte hade en trevlig stund hon också, och är jättestolt över att jag lydde Tina så bra.










Vilken fin "publik" jag hade vid fotograferingen Maddox, Mamma Nova och Pappa Lex

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsa syster! Det var riktigt kul att tfäffa dig & det gör vi gärna om både jag och matte!! Så kan vi busa till det lite, jag gillar ju det.....!!
Hejsan på er alla från Dee Sibel och matte!! Visst é vi snygga?!!!!!!!!!