lördag 6 oktober 2007

Hurra, Jag veeeet !!!

Nu vet jag vad en kudde innehåller !
Jag har läst på bloggen att syster Leya stillar sin nyfikenhet med att ta reda på saker - så då tänkte jag göra detsamma. Jag är egentligen en väluppfostrad hund som aldrig är i några möbler, självklart inte, men när ingen är hemma kan man ju tumma lite på reglerna.
Lillmatte tror att hon såg mig sova i soffan härom dagen när hon kom hem från skolan,men neeej det tror inte jag (att hon såg).
Det råkade ligga en kudde i soffan som jag blev lite nyfiken på, så nästa dag när jag fick en stund för mig själv bestämde jag mig för att kolla insidan på kudden. Synd bara att det märktes efteråt , det var ju inte meningen ...

2 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Yiiiihaaa! Way to go girl!!! Äntligen har jag en systeryster som vet hur en kudde ska tas!!! Bra övning för nybörjare, nästa gång tar du nåt mer dyrbart!
/Kram Leya

Anonym sa...

Du är min favvis syrran! Du é sååååååå duktig, diggar dig skarpt! Du vet hur en slipsten skall dras.. Syns i helgen kuuul!
Miss D