söndag 9 mars 2008

Utställning i Ale

Idag har Bibi och jag varit på utställning i Ale och representerat "Lexfamiljen". Vi var jätteduktiga båda två, trots låååååång väntan i ett kallt, väääldigt luftigt ridhus.

Kritik av domare R-M Hartwig:
"Vacker välbyggd tik.Lång fin hals,stark rygg. Perfekt front väl vinklad bak, lagom lång rygg. Vackert huvud med bra uttryck. Utmärkt ridge, perfekta rörelser, Championkvalitet. Proffessionellt Uppvisad. Grattis !
BIR,GIB-2,HP

Gå in på Hidayas hemsida, så får ni läsa mer om sockersöta lilla halvsyrran Bibi



Mysstund med pappa Lex.


-Hallå ! Jag vill också ha en sån där lustig matskål och sån't där pynt runt halsen som Aissa har fått!

8 kommentarer:

Anonym sa...

harkel harkel....mållös ;)
Jättegrattis!!! Kul att din matte blivit proffessionell!! Att du é ganska så snygg anade jag. Såg att pappa och MIN kille Maddox varit och hälsat på *fnys*!

Tass & grattisnafs och ett å annat tjuvnyp...
Din allsmäktiga syster Guldsessan

Denzo sa...

Grattis syster!!!

Jättehärlig kritik!!

KRAM från brorsan Denzo!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!

"Professionellt uppvisad" så du har fått pli på din matte nu? själv har jag svårt å få min att stå still å se okej ut.. får väl jobba lite mer på det ^^

men fan vad grymma ni är aissapissa *hihi* tur att du inte kommer till åby, för jag vill ju få chansen å bli bir jue ;)

i vår har matte sagt att det är mycket jobb i ringarna, så jag får väl se dig dess då mer då.

*nosgnugg*
/Ciarán

å föresten så hälsar de andra i min flock också.

Vimla sa...

QUEEN AISSA!!!
Fy fanken va ni är bäst. Jag får gåshud och blir helt lycklig i hela kroppen. Marianne, du är ju hur grym som helst! Bättre kritik går nog inte att få.
Ni får visa oss hur man gör nästa vecka :D

Kramar i massor från oss, stolta så vi spricker!

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Jättegrattis!
Vilken underbar kritik!
Ni är superduktiga!
kramar från oss alla

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Jättegrattis!
Vilken underbar kritik, men det visste vi ju redan att du är så snygg!
Kramar från syrran och mamma

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Nämen hallihallå och GRRRRRattis!!!! Va jättekul, du är ju störtskön syrran! Snyggare hund och kritik får man leta efter! O grattis i massor till Marianne oxå, du har ju fått riktigt grepp om det här med utställningar, kul!!!
Kramis Leya o matte

Anonym sa...

Snyggt hur du hintade över telefon ;-) ("Har du varit inne på bloggen nåt på sistone...")

Hur som helst: Stort grattis. Även om jag starkt ifrågasätter att den kritiken verkligen handlar om samma hund som väcker mig varje gång jag kommer hom och bor över...