lördag 19 december 2009

Lillmatte är hemma !!!

Min lillmatte har kommit hem från långt-bort-i-stan, där bussarna är röda och har två våningar och dessutom kör på fel sida av vägen. Hon hade med en massa presenter till mig och Zuri. Först en ren som jag tog hand om. Efter två minuter hade jag fått tyst på pipet, efter ytterligare någon minut hade jag ittererat designen (mellanhusses vokabulär, dvs. justerar layouten).


sedan fick vi julben, men de skall visst sparas till julafton om jag inte hämtar dem från bänken i köket innan dess. Mums så smaskens,


Aj lööööv lillmatte !!!

4 kommentarer:

Vimla sa...

Värsta bästa lillmatten!!! Sickna snygga ben ni kommer få....men ja tror faktiskt att benen kommer hoppa ner från bänken och rakt in i din mun mycket tidigare....hehe ;)

josefine o pixie sa...

ja kanske skulle behöva sånna där snygga ben ;)

min tass e nästan bra så efter jul är vi på i spåret igen!!!!
åker o firar jul nu, och kommer tillbaka runda och fina till nyår.

ha en strålande jul me massa kul så ses vi snart igen..'

puss o kram från oss

cirre sa...

ohh jag vill också ha en lill-matte, jag har ju bara en stor :(

guldsessan sa...

mocklis dig som får gooseben ;) Jag hade (nog) försökt att tjyva dom innan julafton...men det är ju jag:)
Hoppas ni får en busrolig jul med tomten & allt...GOD JUL kramar från guldsessur med Bro´Leo