tisdag 21 augusti 2007

GI metoden !!!

Hej valpsyskon. Har ni märkt hur långt man kan nå när man ställer sig på bakbenen ?
Värsta lång upp på diskbänken.
Förra veckan tuggade jag glatt på vetexdukar i två dagar, testade en osthyvel -men det var bara doften som var kul med den.
I dag passade jag på när matte gick ned i källaren. På skärbrädan låg en bit kassler, och snäll som jag är så hjälpte jag till att äta upp den. Det är ju bra med kött när man växer, och GI-metoden med kött har jag hört är bra.
Hu, så tjurig matte blev - när hon kom tillbaka ! Jag gillade läget och smög tillbaka till min hundkorg. Försökte sedan samla pluspoäng och hjälpte till i trädgården, med att kratta gräs och plocka äpplen - på mitt eget lilla sätt.

2 kommentarer:

Vimla sa...

Hahahaha skrattar både länge och väl åt dina små hyss!


Kram från Jenny
(Vimla har inte fått läsa bloggen, med rädsla för att hon ska ta efter ;)

Anonym sa...

Vi har många likheter syrran, hjälpsamma som få! Jag har hjälpt till att läsa slutet på en bok..sparar tid åt matte!! Stå på dig i din hjälpsamhet!!
Tass syster yster Dee Sibel