måndag 19 november 2007

Bus i bohuslän !

Behöver vila upp mig efter förra helgens anstormning av festglada gäster i mitt hus.
Tänk att långsamt vandra i vattenbrynet och låta svalka mina vackra tassar.


Lugn och ro på landet - vad mer kan man önska ?


Ursäkta ,vad gör du framför min fäll? Köket är på andra hållet, hörru...!



Bästkusten, skärgården , vilken avkoppling....


Ja, mycket spring hann vi också med....



Jag är nästan snabbast i familjen....snart om några veckor - kanske....






Vacker i alla fall - om jag får tycka !

1 kommentar:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Söta vackra syster!!! Kan du inte komma hit opp och hälsa på så kan jag lära dig att leka å busa i snön??! Det är dödskul! Här har vi inga såna där svarta nypdjur heller, så det är riskfritt att kliva i bäckar och älvar! Kram Leya