torsdag 7 februari 2008

Ringträning 2008


Hurra- Nu har ringträningen börjat igen, och jag får beblanda mig med den göteborgska eliten bland RR's.
Alla de duktiga hundarna som kammade hem fina placeringar på MyDog 2008 var där , alla utom Guldsessan förstås. Hon ligger nog hemma på divanen och käkar gotter.
Därför var Ciarán- snyggaste halvbrorsan och jag oxå på träningen,och vårt nya halvsyskon från andra sidan havet gjorde entre, Gulligaste Kibi
(simfröken Malins valp).
Tina var som alltid på hugget med kamera , se fler bilder på Lex och Maddox hemsida
Nu skall jag satsa på träning och visa att jag oxå kan. /Tass Aissa

3 kommentarer:

Vimla sa...

Hahaha den där luftiga varianten borde gå hem tycker jag, lite som foppa-tofflan men lite mindre hål faktiskt ;)
Jämfört med hästskit....jag vet inte har aldrig testat mattes pjuck :P
Men en bra bajs är alltid en bra bajs. Fördelen med hästens är att matte inte skriker sig blå, hon tycker ju hästskit luktar gott... konstigt om du frågar mig för kattens & människans doftar gudomligt bäst ;)
Jag ska visa dig mina bästa ställen när du kommer och hälsar på!

Bajs-puss din Vimla

Vimla sa...

Förövrigt....du är läcker som få! hon med guldkant får se upp i år ;)

Vimla & Jenny

Anonym sa...

Tja Sis...man är ju föööör attraktiv nu liksom...jag har ju blivit stooor tjej och löper och sååå...har killarna haft svårt att låta bli mig innan så är det totalt OMÖJLIGT nu - därför var jag inte på ringträningen. Ok jag tycker du é snygg och duktig oxå.. Lite..
Goooos från din goaste syster Miss D