söndag 24 februari 2008

Utställning i Sätila

Nu har jag varit på äventyr i Sätila.
Kritik: "Trevlig 10,5-månaders tik med feminint huvud, vänligt uttryck och bra bett. Bra hals, rygg och kors. Stark stabil helhet. Rör sig utmärkt, välanpassad benstomme med bra vinklar" Hederspris och en andra plats.

Kände att jag blev slagen på mållinjen, men nästa gång kanske det är min tur....



Halvbrorsan Ciarán och hans "dame" gjorde rent hus och kammade hem en massa fina rosetter. Grattis Malin och Rickard med hundar - Kolla deras blogg. Jag är jättestolt över att vara släkt med Ciarán, och vilken häftig tant -Chicka, Tänk om man ser så fräsig ut när man blir 11 år !

7 kommentarer:

Anonym sa...

å jag är jättestolt över att vara släkt med dig min alldeles egna favoritträningshalvsyrra :-D

matte pratar något om att man kan inte tro att jag ska sköta mig så bra på utställning efter hur dampig jag är när jag tränar, är din matte lika elak? falska påhopp måste jag säga :S

nästa gång tycker jag att du ska vinna bland alla brudar. du kan bli bir sen om jag får bli bim :)

bilderna på dig blev ju asläckra, kanske skriver jag ut en å hänger över min säng *vissel*

*nospuss*

chicka tackar för grattiset :)

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Grattis syrran, du ser så himla fin ut! Jag var å provade på det där med utställning jag också idag (se min blogg). Men min matte behöver en MASSA utställningsträning, jag ser fortfarande ut som en gunghäst när jag står:)Kramisar från syster Leya!

Anonym sa...

Grattis till andraplatsen sis..du é bäst - säkert bara en trött domare! Nästa gång..!!!! Vi har det i lodet! Gooos och nafs Guldsyrran Miss D

Anonym sa...

b

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Stoort Grattis!
Ni är så duktiga, nästa gång tar vi en offisiell utställning!!
Kramar från oss på Karanga

Vimla sa...

Ååååh va ni är duktiga GRATTIS!!!
Man blir så glad i hela kroppen :)

Snaaaart kommer jag och leker med dig syrran...3v kvar ;)

Vimlan

Anonym sa...

Grattis Aissa o Marianne - ni var så snygga och proffsiga i ringen! Nästa gång blir det etta, etta!!
Ses snart.
Stor kram från oss