söndag 13 april 2008

Godkänt anlagsprov



                                     Foton lånade från Ciaráns blogg


Har varit på viltspårhelg hos Inger och Roger Skoglund med hel- och halvsyskon. Matte och husse är jättestolta över mina 40 poäng av 42 möjliga. Jag kan ju inte rå för att domaren inte ville gå lika fort som jag ville och fick ett litet avdrag. Det var ju så jäääättekul att vara ute i skogen, Totalt fyra spår hann vi med, och jag hoppas snart få komma ut igen och spåra.
Mitt omdöme:
 "En mycket spårvillig och spårnoga tik. Ringar vinkel 3 och kryssar lite på sträcka 4. Arbetar mycket bra !"
(Det satt fint //Stolta och trötta Aissa)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till avklarat anlagsprov!
Kram från stolta pappa Lex och farmor

Vimla sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Du är helt enkelt hur bra som helst!!!!
Jättefin kritik!


Kram från oss!

Anonym sa...

grattis grattis grattis :-D
du e ju grym syrran, synd bara att du ska ha pms å tycka att jag är jobbig just nu ;)
hmm fast chicka mumlar något om att hon förstår dig, meh jag fattar inget alls - jag som är så snäll :-s
vi ses om vi får spåra på "riktigt" i början av maj, husse har mailat å frågat chefen men inte fått svar än.
/Ciarán

Anonym sa...

Megagrattis till godkänt anlagsprov :-)!! Snyggt jobbat. Antar att vi ses i Larv?
Kram från oss

Anonym sa...

Grattis syrran!
Vad impade vi blir över dina poäng också!!! ska det va så ska det va ;)
Hoppas vi ses i Västerås till helgen!
Enzo o resten av Örebro-gänget

Anonym sa...

Prinsessan på ärten här (guldsessan). Tackar för senast,visst va´det kul?! Vi är så bra och ETT STORT GRATTIS sis till klarat anlagsprov!!
Tjuvnyp och goos Miss D

Karanga's De Leya Af Lex sa...

O så duktig du är, Grattis till anlagsprovet!! Ses snart!!!!
Kram Leya

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

Vimla sa...

Tackar å bockar!
Kul att du gillade min nya krona ;) De e inte bara Miss D som har krona på skallen hehe :P

Tycker du åxå ska se till och skaffa en sån här svamptitel. Du e ju grym i skogen har vi hört ;)

Kramiz