söndag 27 juli 2008

Semester

                                                               Hur hamnar jag i denna ........


                                                          Jobbigt att renovera, dags att ta paus.......



                                                                     Svalkande bad , underbart......

                                                             titta det glimmar om mig !!!!!!!..........


                                         Oj,oj !!!!!, jag blir jagad av ett monster...... hur gick detta till....


 

                            Har assisterat matte med matlagning och titta vad som fanns liggandes framme vid min nos -antog att det var till mig ... bara  smaka ....  och det gjorde jag och Zuri ....typisk hund-semester-mat ...  Mums !!! 

Lazy-doggen-Aissa

7 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Mussekakan kan jag va med och dela, men nixpix för baderi! Tycker inte om vatten på kroppen, nästa livsfarligt förstår du.
Kraaaam Leya

Vimla sa...

De e alltså du som är vår frälare;
'Walk on water Aissa'
Berätta det för dina tvåbeningar så blir dom mer förstående ang deras skor...offergåvor till gudinnan so to speak ;)
De där vita monstret bakom....ruggigt, som ett spöke med fladdrande tyg.

Visst kommer ni till Askersund??!?!!?

Kramiz från Vimlis

Vimla sa...

Ja nu ska det äntligen bli av :)
Jag räknar iskallt med att få stryk av dig ;) ska faktiskt bli skitkul!!!

Kramis

Vimla sa...

Hihi klart du ska få mitt tassavtryck, i guld kanske ;) Snaaaaart ses vi, så himla kul ska de bli, längtar!

Kramis

Anonym sa...

grattis grattis halvsis! Är mucho stolt över dig!!!! hoppas vi ses snart igen
brorsan enzopenzo

Anonym sa...

men jag väntar å väntar på lite pics när du blev allra bästaste unghunden i helgen. ska man behöva skriva ett grattis här på de gamla nyheterna lr ;).
graaaaaaaaaaattis syrran!
å vet du? jag är på bästkusten nu så nu ska tränas :-D
*nooooos*

Anonym sa...

Underbara bilder!!