söndag 20 juli 2008

Viltspår i svampskogen

Jag har varit i Vänersborg på Viltspårstävling, och dagens glädjepunkt var att duktigaste syrran Dee Sign spårade till sig en Champion-titel !!Hurra för henne, Martin och Pia.
Själv startade jag jättebra och gick bra fram till första vinkeln, därefter hade vi stora viltspårsstörningar, och sedan gick det inte så jättebra med resten.....
Övning ger färdighet, säger matte

Syrran = Champinjon & jag = flugsvamp !!!, Vi såg massor med gula kantareller i alla fall och matte nästan stannade för att plocka dem...tänk där står flera liter och väntar på henne, precis där jag har gått idag//

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj lööööw u sis, fan va grymt! du å jag sis du å jag. skit i tvåbeningarna liksom. de får väl hitta rådjursfötterna själv om det nu ska vara såå himla viktigt. finns mycket roligare saker å göra, man kan leka i sand, tugga pinnar å gräva gropar.
bättre lek nästa gång, för då ska jag vara med.

*nosnos*

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Jamen så himla viktigt är det väl inte att hitta en rutten gammal klöv eller...? Jag tycker dom ska ordna mästerskap i skodemolering istället- Aissa skokrossarchampinjonen skulle det blivit då isåfall!!
Kramen från Leya