torsdag 2 oktober 2008

Hu, Hu....skrämmande

Min "syrra" Zuri laddar ordentligt inför Halloween.
Hon skall nog föreställa Frankenstein tror jag- för hon har skaffat sig värsta ärret och 14 stygnen.
Jag som är metallfetischist, eller vad det nu heter skulle väldigt gärna vilja slicka henne i nacken,
men jag blir lite rädd för henne... men bara lite.

Tass från läskiga "Frankenstina" och Aissa




(Mattes not: Zuri har opererat bort två knölar i nacken och tack & lov så var de ofarliga, så nu skall det bara läkas samman)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh har du en syster! Skönt att det inte var något konstigt med knutorna :) du får nagga Cirre i rompan från mig Aissa för det är tyvärr inte så ofta man får chansen själv.
Nosbuffar

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Usch och oj och fy!!!! Se nu till att ta hand om din storasyrra, vi behöver dom här gamlingarna som kan lära oss lite! Skönt att det var ofarliga knölar, ge henne ett av dina märgben så kryar hon nog strax på sig!
Kram från Leya

Anonym sa...

naw stackars zurripurri, men nu är hon av me dom dumma bollarna iaf. lättare å ha snygga halsband då.

massvis me krya på dig från mig å mina tvåbeningar *försiktigt nos i nacken*

Vimla sa...

Stackars lilla gumman! Men otroligt skönt att allt gått bra med henne. Nu får du se till att vara lite extra snäll mot henne sis. Sno en sko och servera henne eller nåt annat smarrigt...du hittar säkert på nåt snällt till henne ;)

Stor kram till er båda!