torsdag 16 oktober 2008

Snyggt va ?

Sid 35. Utgå från nedre högra hörnet. Förflytta blicken typ 8 st pekfingerbreddar till vänster och Ta-da, Visst är det en snygging på bild ?!,
ja just det jag glömde säga att det är senaste numret av RR-nytt.

Fiiiiinaste pappa Lex finns med lite här och var i tidningen och sedan är det värsta mycket fint både bilder och text om och med alla "halvisarna"i Örebro med omnejd. Grattis till Zaxxons-maffian. jag är mäkta stolt att jag är l-i-t-e släkt med er iaf !

6 kommentarer:

Vimla sa...

Hihi det gick knappast att missa din fina lekamen i tidningen. Det bara LÖS och glimrade och ögonen drog sig dit som små magneter ;)
Det lär inte vara sista gången vi ser dig i den tidningen!!! :D

Håller helt med dig, Zaxxonisterna är grymma, tur vi är släkt :P

Matte hälsar att chokladkakan jag bakar till henne gör succé hela tiden, mums, men jag får ALDRIG smaka, hrmpf!

Ha det bäst!
Ps...hur kul va det inte att träffa Leya då! Hon är precis lika snygg som vi andra sis'es ;)

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Japp, jag såg dig!!! Finns inget att diskutera, man ser ju direkt när släkten visar upp trynet, inga andra ridgebackar syns!! Vet du, nu börjar matte tjata om att hon längtar efter snööööö igen.... Det som är så kallt å läskigt! Men om du kommer och hälsar på syster yster, då blir det säkert roligare! Då kan vi räjsa runt i snön tillsammans:) Kram Leya

Anonym sa...

Aissa-snygging! Var var du i regnet i måndags? Jag undrade och letade hela kvällen! Du är riktigt het i RR-tidningen har jag sett, men jag har en ännu bättre bild på dig i utsällningsringen på min sidan. Kolla in den du!

Anonym sa...

Nu tycker jag det börjar bli riiiiktigt länge sen vi sågs. Å tyvärr säger min dum-matte att vi inte ses på måndag heller. Hon ska gå på HD/ED föreläsning hos din farmor. Tråk, tråk, tråk, vad ska hon lära sig där, hon kan väl studera mina hips istället. Sen hoppas jag verkligen vi ses!

Anonym sa...

hihi visst såg jag dig i tidnignen, riktig läckerbit nu jue =)

Anonym sa...

tack sis för grattiset :-D

inga problem föresten, vi delar väl på allt? vi kan köra en form av par-klass :).

matte klagar lite på pmet som kom ut. vi har nr 260 å de öppnar kl 10, jaha å sen då? nä det blir te å skicka tvåbeningen å ringa dom. vilket nr har du sis?

*nosnos*