fredag 7 november 2008

Nummer till H.R.I.S ?

Hallå där ute i bloggvärlden finns det någon som vet hur man får kontakt med HRIS ( Hundens-rätt-i-samhället)?

Hemma hos mig är det värsta orättvist, iaf igår. Kl. 0600 upp - kom in i köket - INGEN FRUKOST FRAMDUKAD ???????????
INGEN MATSKÅL ??????? Hallå, hallå matte husse jag är hungrig så jag håller på att DÖ - NU !!!!!!!

Inget hände. Till jobbet och slita utan frukost, och minsann det serverades inget tuggben på jobbet ??????
Fattar ni att jag måste ringa HRIS hjälptelefon !
Rena fotomodelldieten - bara vatten. På tal om fotomodell, sedan åkte vi faktiskt till fotografen,(benfotografen påstod matte)

Inte så himla glammigt precis.
Och gissa vad de försökte med - DROGA NED mig ??????????? Men hallå- alltså ?
När de trodde att jag sov och lade mig på fotobordet - så "Ta-Ta" jag sover visst inte - LURAD HA HA !!!! Då pumpar de i mig mer sova-gott saft i mina vackra muskler, och uj jag blev så trööööööööött. Försiktigt vred de runt mig på sidan, men säg den RR som inte är på sin vakt - Ta-Ta, vad vill ni nu då - jag skall INTE ligga på någon sida !!

Tredje försöket och nästan en timme senare lät jag dem få som de ville då, envisa tvåbeningar.

Efteråt kände jag mig lite groggy, men då kom tvåbeningsmorbror till undsättning och fixade värsta fina "Gustav Adolf bakelse festen" på värsta fina kontoret i Göteborg med en massa tvåbeningar som klappade på mig, som tröst. Tur det finns några bussiga tvåbeningar.

Varför är det på detta viset ? Skall aldrig bli fotomodell //Tass Hungriga Aissa

Inga kommentarer: