tisdag 14 april 2009

Åter till vardagen

Semestern är slut och nu är det vardag igen. Kan tyckas trist ,men icke !
Tänk så mycket som hänt det senaste året. Min pappa är världsvinnare, min Guldsyrra har skaffat ny bokstavskombination efter sina fina placeringar, med vit rosett och allt och syrran Leya går och gör storskräll på Lydnadstävling i Norr under ruggiga vinterförhållanden. Vad månde det bliva av denna släkt under 2009 ? Har hört att halvsyskonen via zaxons kennel varit på spökjakt och allas våra halvsyrra Bibbi tränar avancerade Lydnadsmoment , hon me´
Hm, jag tror jag lägger mig på min hundfilt och tar det lugnt och funderar lite...
Aissa livsnjutaren

5 kommentarer:

cirre - zaxxaren sa...

bara du pallrar dig upp när vi ska fräscha upp minnet hur man spänner skinksen bäst ;)

*bit i rompen*

Vimla sa...

Välkommen hem! Och tackar och bockar, du förstår, det va så här...guldglansen smittade av sig ;) Så håll dig bara nära guldsessur så går det fiiiint ;)

KRAM
Ses snaaart!

Vimla sa...

Hellu hellu!
Ja plötsligt händer det....en massa konstigt!
Värstas är nog sessur (hon ska ju alltid va värst) men jag, vimlur gör mitt bästa för att ta efter :)

Grejjen va att när jag gjorde dödsrycket mot ankan, då satt ju den där gräsligt väluppfostrade Minos i samma koppelhand....sim-sala-bim så satt mattes finger kvar mitt emellan oss...klant! Hon gnäller lite, men va fanken, hon behöver ju inte gå me handen den hänger ju bara där ;) Så länge hon kan ge mig godis så ska ja försöka va lite snäll :P

Kramis

Vimla sa...

Jag har det!
Kolla in pappis blogg så ser du det där kriminella gänget som sessan startat ;)

guldsessan sa...

Jaha..här har ni mig CACIB och gangster sessan..man får ju grejja och trixa lite..Kreativitet kallas det!
Syns vi imorgon vid flamingosarna? ..kan inte det vara nåt att sätta tänderna i??!Vimla käkar ju ankor då kan väl vi "kolla" flammingosarna! ;)
Tass å kläm...Din ödmjuka syster som numera kör streetrace..;)