måndag 2 november 2009

Ränderna går aldrig ur...

...alltså, mellanhusse har varit här och skämt bort Zuri hela helgen. Hörde att hon till och med fått sova inne i hans sovrum på rispuffen , Va !!!???
Så hade vi varit ute med honom och matte på promenad innan middagen idag och nu har jag fått ny konstig mat som man får tugga världslänge på innan den slinker ner, åsså hade mellanhusse lagt sin jacka i hallen på soffan,med godis i fickan, himla onödigt att det ligger där tyckte jag så då tänkte jag att jag hjälper honom att lätta på vikten i fickan så jag åt upp hundgodiset, men tyvärr var det lite tyg ivägen som jag först var tvungen att äta upp, och vet ni va det var nåt konstigt tyg som skall skydda mot regn som heter Gore nånting tex. Så nu är jag antagligen vattentät oxå, eller iaf på insidan- "Goretex - för snille och smak"
En gång driftig hund - Alltid driftig hund !!!
That's me /Aissa

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahha grym nos du har aissa, som tar sej igenom vattentäta grejer ;)

snart spårar vi igen tycker ja!!

josefine & p

Akello sa...

Vilken insats!! Allt för att hjälpa till såklart! Kan du tänka att jag har gjort precis likadant med husses nya vinterjacka förra vintern? Tog du vägen från insidan av jackan eller utifrån? Själv var jag lite diskret med mitt arbete och tog det från insidan så det syns liksom inte ens.

cirre vill också vara vattentät sa...

du e den bästa aissa jue, klart man måste vara lite smart å ta sig förbi de där tygslamsorna som ligger över godisarna. du vet surtanten hon har gjort det på en massa jackor, hehe att dom aldrig lär sig ;)