tisdag 24 augusti 2010

Lyxkurs.....

Både Zuri och jag går på värsta lyxkursen för oss hundar. Något man önskar att alla fick chans till, nämligen massage och stretching på Kungliga Hundar.
Jag såsom en väldigt snäll och hjälpsam hund har lånat ut mina muskler, mitt skinn och min själ till en annan två-bening som lyssnar till samma namn som min matte. Vilken vinstlott jag drog när jag skulle vara hjälpsam och volontera för en okänd. Min nya kompis är utbildad två-beningsmassör - Jepp !!
Det var såååååååå skönt och hon var såååååå duktig på att massera mig fyrbeningen oxå.
Undrar om det blir lika mysigt på torsdag när vi skall strecha ?
To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

bästa kursen - njut ziúri!!
jag får behandling här hemme en gång i veckan, det kallar ja hundlyx!

puss pixiesnärtan