måndag 15 november 2010

Oj, oj mycket på jobbet

Zuri och jag har väldigt mycket att göra på jobbet....
Vi håller efter 2-beningarna!
Här vaktar vi pappersåtervinningsboxen, så de inte kastar papper på golvet asså...





En gång i veckan passar vi Ada - hon är aaaaaaaaaaaaas jobbig!!!
En flattis-tik på sisådär 7 månader ung. Ada skall leka, ligga på min filt, dricka ur min vattenskål och följa efter mig heeeeela tiden, Stööööön!!! Kan ingen ta bort henne?





Ada sover under skrivbordet ( och då är det äntligen lite lugnt),






...men vad hittade hon på sist - jojo, käkade på en kabel till ena datorn, så då blev det svart på skärmen!!!! Sen låg alla tvåbeningarna under skrivbordet för att byta kablar och reparera Adas verk.

Tack och lov så har Adas matte med sig goda hundben till Zuri och mig, så vi försöker stå ut med det tunga jobbet OCH passa "valpen".

Jag behöver nog semester !!!!

1 kommentar:

Vimla sa...

Men åååh vilken jobbig valp. Hålla på så där och bita sönder saker... skulle du och jag AAALRIG göra ;)

Barnsligt ;)