fredag 1 maj 2009

SRRS västras viltspårstävling med tipspromenad

Idag har jag varit och spårat utanför Åsaka och spårade hem ett förstapris med matte.
Sedan bar det av till Väne Ryr för samkväm. Pappa Lex och Tina vann hela spårtävlingen, och vi smålexisar dvs Kibibi,Vimla och jag fick varsitt förstapris. Vi+tvåbeningarna kontrade med att vara duktiga i tipspromenaden, (OK det var Tina också) men Vimla+Jenny var outstanding och vann. Summerar man både spår och tipspromenaden så har vi varit duktiga allihop tillsammans med Maddox och Hidaya som blev placerade av "fullpottarna" - Vilket gäng !!!
Spårtipsaren Aissa

5 kommentarer:

Vimla sa...

GRATTIS!!!
DU är ju grym ju sis. Inte bara en snygg näsa utan även en duktig sådan ;)
Ja snacka om storslam idag så himla kul att vi ALLA gjorde bra ifrån oss.

KRAM
Nu ska jag sussa som en stock medans våra 2isar ska ut och svänga sina lurviga ;)

Pappa Lex och co sa...

Duktigaste Aissa:)))
One more to go, heja!
Tack för igår oxå!
Kram från stolta oss.

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Yää vilken släkt man har!! Grattis sniff och snus-syster, både snygg å älgfotsspårarproffs:)!
Kram Leya

Ciarán sa...

grattis syrran du e så duktig!!!

matte håller på å provar ut skjortor och slipsar och pratar om dig och mig och samåkning på lördag, låter helfestligt.

får se om du paxar å sitta fram eller bak, mig kvittar. bara jag får ligga på rygg i din mattes knä om jag sitter fram ;)

ses snart sis!

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Yey vad duktiga ni var idag!!! Grattis syster, jag är stolt över dig!
Kram Leya