söndag 21 juni 2009

Spårspår


Nu känner jag mig som en multisportare!
Har varit på spårspår idag. Först var vi och viltspårade ett jäääääääääättelååååååångt spår. Det gick bra så gott som hela tiden. Eftersom jag är en tik kan jag göra flera saker samtidigt ( matte säger nå't liknande), så jag passade på att idka fågelskådning ett tag samtidigt som jag spårade. Himla massa fina fåglar det finns i skogen, ups minsann hängde det inte en klöv där mitt ibland fåglarna .
Från viltspåret direkt till elljusspåret och släpa runt tvåbeningarna idag igen. Denna gången gick det liiiiiiite miiiiiiindre långsamt iaf. Och lätt som en plätt att hitta det spåret oxå. Snacka om spårhund - bra va !!!!

2 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Nixpix, vi åker inte till Gällivare! Matte är borta på jobb hela veckan och orkar inte åka så långt! Däremot ska vi till Piteå nästa helg, håll tummarna för oss där istället;)
Kram Leya

Malin, Days o Bibi sa...

Jisses vad ni ligger i!! Det är tufft då matte o husse har semester ;-)När ska ni ta det där sista spåret?? Lycka till i Borås om ni ska dit o om 1,5 mån ca så ses vi ju!! Ska bli så himla skoj - och tack för all hjälp med stugbokningar mm Marianne - du är en klippa!!!
Kramar från hela bunten till hela bunten