fredag 5 juni 2009

Suspekt...

Det är något konstigt på gång här hemma i vår koja.
Matte ,lillmatte,Husse,Zuri och jag har fått ett konstigt brev som säger att vi skall åka bort på hemlig resa. Aha, hemligt uppdrag, men ... ,det är verkligen konstigt för matte har inhandlat en stor påse med morötter (??? Hm)
OK visst kan jag äta morötter ibland men det är ju inte lika gott som hemmagjord torkad lever, så utställning tror jag inte att vi skall åka på.
Hon säger att det kan vara bra att ha morötter - som muta. Jag undrar vad detta skall sluta med...?

1 kommentar:

Vimla sa...

Åååååhhh va spännanade.
Ja tror jag vet va ni ska göra...Kaninjakt :O så klart!!!

Hussar och mattar lägger ut morotsspår så att dom kommer fram å sen är det upp till dig och Zuri att jaga dom, hurra va kul ;)

Jag är rätt nyfiken på mitt ben jag med, om jag har jätte tur kommer det ut i luften om 10 dagar...håll tummarna!

Kramis