lördag 29 september 2007

1/2-års födelsedag !!



Idag har jag firat 1/2-års födelsedag med Zuri. Önskar att jag kunde fira med alla mina valpsyskon,
eller kanske inte förresten....
....då skulle jag fått mindre av tårtan. Tårta fick jag med ett halvt ljus eftersom det var ett halvår vi firade.
Smaskig tårta med knäckebröd, färsk leverpastej just hemkommen från Danmark, toppad med goda köttbullar.
Oooooh, jag gillar att stå i centrum och alla tittar på mig.

Fick passa min tårtbit noga eftersom zuri var en glupsk en ,bara för att hon varit med förrut.
Grattis till er alla valpkompisar - hoppas ni har haft en bra dag /Aissa

3 kommentarer:

Karanga's Dee Sign Af Lex sa...

Grattis på din stora dag!
Tårtan såg jättegod ut, hoppas att du fick äta upp den själv.....
Kramar från mamma Nova med familj

Vimla sa...

Tjenare syrran å grattis på dig med!
Din tårta såg fantastiskt god ut, men jag lovar, när man väl fått smak på det bruna guldet i skogen då vill man inte ha annat ;)
Matte säger dock att jag är skiiiiit äcklig och så blir hon grön i ansiktet...men hon e konstig.

Stora kramen till dig! Vi ses snart!!!

Anonym sa...

Gud så smaskens tårtan såg ut, yummie! Det där med att stå i centrum..vet inte riktigt...Jag är nog lite mer den blyga typen...INTE ALLS!!!! Älskar att synas! Hej svejs, skall ut och jaga löv.. Tass miss D