söndag 9 september 2007

Final på valpkursen !

Lyssna, speja, trippa fram på tassarna....

Jag lyssnar och fokusera!

Luktar och spejar!


Titta ett godisträd !

Jaha, då var det roliga slut. Hade aktivitetspromenad med hopp över stockar, balansgång på omkullfallna träd, och sist men inte minst "smarta hjärnan" gissa vem som var smartast ? (vill inte skryta , men....)
Mig lurar de inte - jag är en riktig tänkare, och alla andra mattar och hussar tyckte jag var SÅÅÅÅÅÅ väluppfostrad och duktig - den ni !!
Nu går jag vidare med allmänlydnadskurs - undrar vad det kan vara?
Rapport kommer senare, börjar inte förrän i slutet av månaden, så nu tar jag igen mig lite till dess//Vid tangentbordet - Aissa
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej Aissa!
Tack för igår! Alltid kul att leka lite! Hörde att du oxå ställs ut på "My Dog" Kul Kul!! Ha ha ha!!
De där godisträden har jag också börjat stöta på FANTASTISKT! Lydnad har jag ingen lust att lära mig stava till ens och det märks säger matte. Fnyys!
Tass på dig till nästa torsdag i slottis. Miss Dee Sibel

Vimla sa...

Klart att du är väluppfostrad och bäst, du är ju ett Aaaaaa-Barn ;)

Vimla hälsar att hon självklart kommer ner på valpträffen och ska busa som bara den med dig!
Sista operationen tar vi efteråt eftersom det är lite vilotid då igen.

Kram från oss!