tisdag 18 september 2007

Sovmorgon !!!

I lördags hade jag sovmorgon . Låg och myste i min bädd ända till klockan 6. Matte trodde jag var sjuk eftersom jag sov så länge. Belöning blev det med mys ute på gräsmattan - ett stort märgben, Smaskens!!



Har också fått nytt gosedjur, eftersom vi tuggat sönder de gamla Zuri och jag.


Sist men inte minst så skall jag börja på De 4:a T:na
"Tant Tinas Torsdags Träff" (f´låt Träning var det kanske), och bara för att jag inte skall känna mig utanför gruppen så har jag fått en sån här grej som alla hel och halvsyskon redan har !


Aissa: Here I come !!!
Matte: Inga kommentarer!

2 kommentarer:

Vimla sa...

Jag har hört rykten om att du är en naturbegåvning ;)
Ge syrrorna en ordentlig omgång, de kan dom behöva. Jag gissar att ni tränar stenhårt inför mydog ;D

Kramis

Vimla sa...

Haha..jag? maskopi?!?!?! Petra som undrar om jag är maskopi med Tina...

DE ÄR KLART NI SKA VA MED!
Insidertips sa ni...stå still och se coool ut, de skrämmer nog slag på både pia å petra ;)

Det ska bli såååå kul att se era färdigheter på valpträffen!

Kram till er alla!