fredag 28 september 2007

Inför 1/2-års dagen - Önskelista:

Så är det dags för 6-månaders födelsedag, och jag funderar på vad man kan önska sig.
Matte har berättat att i Tokyo finns det en speciell juvelerare som bara har hundsmycken i massa olika utföranden, men det passar nog mer för Miss D än för mig.
Nej, jag vill nog hellre ha en riktig god tårta. Matte och Husse kom hem från Danmark ikväll och det luktade "dejligt" i en av påsarna - undrar om det är något till mig imorgon på 1/2-årsdagen ?
Har hört att det är inne med en Woofy -cable dog.
Kanske man kan leka med dem ? Kan det vara något att önska sig...? Det gäller ju att hänga med !


Nej, nu går jag och lägger mig så får vi se vad morgondagen har att erbjuda !
Godnatt från en förväntansfull, mycket vacker tik som snart fyller "halvåret".
//Aissa - Karanga's Din Dimra Af Lex (Himla fint namn jag har - har ni tänkt på det ?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå rätt så rätt! Smycken från Japan skulle passa mig PERFEKT! ;)
Hoppas vi ses snart och tipsa varandra om lite bus kanske...
Tass Miss D