torsdag 22 maj 2008

Fredag vecka 21 !!



Nu laddar vi för fest. Det är ett år sedan jag var så här liten och flyttade hem till Lerum från Casa Karanga. Tänk så mysigt det var på Karangatiden när man fick ligga i Pias och Martins famn och gosa tillsammans med dem i soffan, och syskonen såg avundsjukt på. Jag minns så väl....

Nu är jag stora tjejen och vi gosar mycket i Lerum oxå, men inte i nån soffa precis.
Vi skall ha dubbelfest för Zuri har tagit bort stygnen efter hennes operation, och idag fick vi stora köttben, och efter det var jag bara tvungen att busa lite med henne, nu när hon äntligen tagit av sig tratten runt huvudet. YYYYYYiiippiiiiii

(Porträttet är fotograferat av "Vimlamatte")

3 kommentarer:

Anonym sa...

å värsta snyggesyrran =)
har lite modellbilder på dig här, mina två-beningar vill att du skickar över din mailadress. de som var kuligast idag var nog å racea runt ditt hus, du håller högt tempo sis *nafsnafs*

Anonym sa...

Grattis Aissa o "mamma" till eran bästa juniortikplacering i dag!!! Superbra gjort :)
Kramar från Enzo, Bosco, Sandra o jocke
www.boscoenzo.doggyblogg.se

Anonym sa...

Grattis, grattis! Bästa mamma låter ju hur roligt som helst - det har jag aldrig hört talas om!! :) Ses snart igen på ringträning. KRam