söndag 11 maj 2008

LARV Skaraborgs KK



Har varit på nationell utställning i Larv i helgen.


Resultat: Kv 1, Kk 2
Kritik: "Könspräglad hund, Bra hals ngt vek rygg. tillräckligt kors, bröst och benstomme. Ordinärt vinklad och goda rörelser. Ngt hög svansföring. Päls, färg och ridge korrekt. Höjd 63 cm"Helhetsintryck Mycket god, domare: Göran Hellberger.

(Hög svansföring - pyttsan - vad LARV-igt,!)
Denso och jag försvarade familjen Karanga det bästa vi kunde, och gjorde allt för att visa att LEX avkommor passar i vinnarringen, tillsammans med några av halvsyskonen .

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte dåligt sprunget av dig halvis, finfin kritik jue :)

jag tycker vi lurar våra tvåbeningar å säger att vi vill träna snart så vi får ses, att vi sen bara ska busa - det märker de ;)

*nafs nafs*

Anonym sa...

Duktiga, duktiga ni!!!!!
Snart dax för promenix nu:)
Kraaam

Anonym sa...

Hallå! Nu har jag också hittat hit till din blogg. Tyvärr missade jag er i ringen i Larv, men det verkar ju ha gått alldeles utmärkt ändå! Hoppas vi ses snart igen - jag är på både bus och ringträning, eller varför inte viltspår även om det kräver lite mer förberedelse vilken dag som helst!
/Sofia & Akello

Vimla sa...

Grattis! Ni är ju sjukt bra som alltid ;)

Sen till Zuri (tjyvläste i GS-Blogg) KRYA PÅ DIG! Hoppas du kommer på benen snart igen så att du kan ge syrran en omgång! Tycker hon är lite taskig som inte passar opp på dej nu när du är nere för räkning!

Kram till hela familjen!

Anonym sa...

Leo här..stackars dig Zuri hoppas du mår bättre nu! Är det vår ålder som tar ut sin rätt? Kanske leka någon dag ;) *flirt* *flirt*
Hallo Sis, nu börjar Leo låna min blogg puuuh blir gaaalen! Det är snart dags för en liten playdate tycker jag. Men du verkar glida runt i glajjor och chilla mest hela tiden...ha ha.
Bit och halstugg Guldsessan