måndag 11 augusti 2008

Bilder från RR Specialen i Askersund

Världens finaste pappa Lex hade separat förtält dagen till ära, där vi släktingar fick mingla utanför det "inre rummet"
- Hej Matte. Uppför du dig r-i-k-t-i-g-t bra idag så skall du få något smaskigt gott att äta ikväll lovar jag dig, typ köttben !!!!
 Dax för Vinnarfotografering - Då kommer tack och lov farmor Tina och hjälper till !!
 Några av Karangasyskonen ställde upp i syskongrupp och blev 3:a
-Matte är det meningen att man skall visa tungan också ???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sis, så jäääkla mycket GRATTIS! till dig du é grym!!!! ok din matte oxå!! Min matte och jag vill tacka för trevligt sällskap, väldigt god 3 rätters middag som ni hade ordnat! ;)(mest du tror jag) och att bara umgås med er alla 3 en helg! Tack Bosse, Marianne och THE WINNER SIS` AISSA!´
Visst é det en go känsla att vinna? Ha ha ha
Hoppas att såret läker fin fint. Tass och halsgos Guldsessan med matte

Anonym sa...

GRATTIS till vinsten i unghundsklassen!!
Dax att simma snart igen?
Kraaam

Vimla sa...

Men Aissa då, sova i sängen ?!?!?! har du inte gjort det förut, stackare! Jag brukar låta min matte sova tillsammans med mig i sängen, men bara om hon är snäll och hon måste hålla sig på kanten och inte ta allt täcke, men mest för att hon ska värma mig ;)

Hon tanten som skriver åt mej säger nåt om en OTROLIGT god chokladkaka...kan du lära henne hur man bakar en sån?

Så himla kul att ses i helgen! Jag längtar redan till nästa gång vi ses igen.
Kram och liiiite hals bit :)

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Tack så jättemycket för grattiset söta syster Aissa, vi är hellyckliga idag!!! Tänk att det gick så bra för oss....:)Synd att ni inte va där, hoppas vi ses snart!
KRAAAM Leya o Anna-Britta