måndag 25 augusti 2008

Utbildning

I helgen har jag varit hundinstruktörsutbildningshund !!
-Fint va ?
Tina har några kurskompisar som behöver öva på RIKTIGA hundar så då ställde Ciarán och jag upp, och en lite ny Lexvalp från huvudkommunen  som heter L???????????   , hm lite svårt att stava till. Mao RIKTIGA kungliga Rhodesianhundar - endast det bästa är gott nog. Ja, det var förståss' några andra raser där , men .......
Vi hade fått förmaningar att sköta oss så inte "Lex-Imperiet"skulle behöva skämmas, och det behöver ni inte alls göra alla Lex-isar. Jag hade t.o.m med mig kameran och fotade lite av träningen. Snart kommer jag sätta in mina fina bilder, när jag laddat batteriet så det går att trolla in bilderna i datorn. Till dess får ni vara spända och nyfikna
 // Hälsningar från fotogeniet Aissa
PS(När jag blir stor skall jag fråga Vimla om jag får flytta hem till henne och Jenny, så kan jag lära henne alla mina fotoknep , Jenny alltså, fast hon är ruggit bra, nästan som jag)DS

1 kommentar:

Vimla sa...

Hihi Vimla är faktiskt nästa lika bra på att fota som jag ;)
Hon kommer rusandes så fort man tar fram kameran....hmmm undrar om det har med positivt inlärande och betingade reflexer att göra, kamera=godis ;)
Aissa, din matte e ju grym på allt annat, så jag tycker det är en deal. Du flyttar hit till Vimla och jag flyttar hem till er!
KRAM!
ps ser fram emot bilderna...har ni långsam lina hos er eller...fniss