måndag 25 augusti 2008

Foto - hur blev det ?

I väntan på att jag kommer lägga in mina egna bilder från helgens äventyr i Slottsskogen med hundutbildningsinstruktörerna så kan jag tipsa om andra fina bilder från SRRS Mellans hemsida. Klicka under resultat/Bilder från RR-specialen, den 10 Aug. och sedan rullar man bara nedåt så stannar markören som i ett trollslag just det - på Tikar-Unghundar, och vem ser man där ??? Gissa?
 - Hint: Det är inte Guldsessan, men........någon som påminner lite om henne, eller påminner hon om mig ?
Hur som helst så har ju alla våra Zaxxonsläktingar fyllt hemsidan med bilder från diverse segrar, så jag kände mig lite tvungen att representera Karangasidan. Nå´n måste göra jobbet
Tass från Tangentbordet//A


4 kommentarer:

Vimla sa...

SNYGGT! Tycker faktistk du skulle vunnit hela tjobänget ;)
Inte undra på att Guldsessan vill se ut som du...fniss fniss!
Bra att du försvarar Karangahedern! Jag ska verkligen försöka göra det samma i helgen på Gotland, men ha inte för höga förhoppningar, matte säger att jag är lite sned...hihi de e inte alla som är sne-snygga :P

Kramiz från Vimlis

PS.Såg du Carlos husse då...han försöker boxa fotografen....hmmm ;)

Anonym sa...

Det är smått otroligt att du får henne att stå så fint. Det är lite som att Aissa ser hela grejen som ett practical joke. "Nu ska ajg lura dom här domarna att jag egentligen inte är helt sjövild."

Förresten kan det vara scysst att lägga in en länk i blogginlägget, så att fler personer verkligen tar sig tid och kollar in bilden menar jag.

Anonym sa...

ja visst var vi grymma sis, jag tänkte för att lätta upp stämningen ska jag vägra äta godis så alla kontaktövningar gick kanske inte helt bäst, hehe mer för instruktatörerna å öva på *smart* ;)
ses på måndag issi

Anonym sa...

ååå såg bilderna från mellan nu, gisses du syrran, ser ju riktigt proffsig ut. å så många rosafetter också *yyylllyyyll*