tisdag 16 december 2008

Ljushuvud

Det är bra att tugga på saker - då slipper man tandsten, Rätt !
Jag försöker hitta något som är bra för tandköttet, typ hårt papper. Fann ett sådant idag på bänken i hallen, men tyvärr satt det fast med något hårt plast på ena sidan och mellan plast & papper låg nå´t och sedan befann sig allt i en plastpåse. Vad göra ?
Jo, äta hål på plastpåsen så man får ut "förpackningen", därefter biter man bort hårdplasten på ovansidan och sedan....hm vad konstigt det verkar med det där i mitten, nja jag behöver nog inte äta dessa 3 "saker", men till sist är kartongbiten FRI för mig att tugga upp !! Smaskens.
Lillmatte hittade resterna av plastpåsen och" dom 3"som jag gömt under filten i Zuris bädd som man visst använder så här års. Kallas för reservlampor till adventsljusstakar, men vadå jag sa ju att jag inte behövde äta dem - jag är ju redan ett ljushuvud !!!

1 kommentar:

Vimla sa...

HAHAHA Vi väntar på den rafflande fortsättningen....för VAD händer när tomten lägger paket under granen?!?!?!
ASGARV!!! ;)