lördag 20 december 2008

Multisport - träningslördag !

I morse vaknade vi av ösren som slog mot fösterrutan och gråväder.
Meningen var att vi skulle ha genrep på ringträningen inför MyDog -för dagen utomhus !
Tur att vi känner BibiMalin som jobbar på Alfa och från att ha känt värsta avsky för att dra iväg ut i regnet, så blev det en jättemysig dag inomhus istället. BibiMalin, CiaranMalin och matte tillsammans med oss fyra fyrbeningar: Hidaya,Kibi,Ciarán och lilla jag.
Det började med bus, men sedan var det ringträning på allvar. Efter det fick vi prova på lite agillity, freestyle och Lydnad. Vi, matte och jag är inte så haja på det, men Malin och Malin gjorde värsta uppvisningen av allt. Kibi kan hoppa över tunneln och Ciarán for fram och tillbaka som ett streck inne i tunneln. Jag vill nog också lära mig sån't - det såg häääääääääftigt ut.
//Jul-nos-gnugg Aissa
Tack snälla Malin för mysig fika med kaffe, glögg och pepparkakor och att vi fick träna inomhus./Marianne
Jiiiihaaaa jag flyger !
Jag smakar lite på halvsyrran!
Titta jag leker heikopeter !
Matte du skall börja med vänster istället!!
Stå stiiiiiiiiiiiilla!
Oj, oj, oj matte- du måste titta noggrannare på Malin och Malin så du lär dig på riktigt - ro hit med köttbullen nu då !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva!! Var jättemysigt o Aissa hon står verkligen som en fura den där damen - vi är grymt avis (steppa runt, steppa runt - det är Bibis melodi) Ha nu en riktigt god jul så ses vi på My Dog om någon vecka.
Kramar från oss alla (till er alla)

Anonym sa...

God jul och gott nytt år från oss. Ni verkar ha haft en kanonträning igår - synd att vi redan lämnat stan för julledigt och därmed missade träningen. Nu är vi i alla fall fria från stygnen i örat. Skönt! Kramar och nospussar från oss. (Ps! ANgående vår sida så finns en gästbok också - där behövs inga MSN/Spaces etc konstigheter för att kladda lite)