måndag 26 januari 2009

Livet är häääääärligt.......





Yiiiiiiiha
att få
släppa loss
i skogen

3 kommentarer:

Vimla sa...

När Aissa rör sig står till och med stålmannen stilla! :)

Nog för att min tvåbening gör konstiga saker, men inte den här gången, kattfan...eh menar den söta lilla kattungen bor hos hennes syrra...PHU! Eller rättare sagt näe, JAG vill ju egentligen ha en katt men matte nyser så infernaliskt mycket så hon säger att det räcker med mig...hrmpf!
Å så när jag äntligen får tillfälle att leka lite med den lilla kissen, då blir den som ett galet lejon och då flyttade jag ut i hallen...

Anonym sa...

jaaa slipover måste vi ha :D. jag kan alltid! typ nu. ja kom nu. ligger å värmer upp sängen åt oss så länge å de cornen måste fixas med. kanske kan vi ta lite annat smaskigt från kallskåpet, det kan ju matte inte säga nått om. å så kan vi busa hela natten. å just nu så har de där grannarna mittiveckanfest så det klagas nog inte på om vi lattjar runt i lägenheten heller :D wwweeeiii jag längtar!

Anonym sa...

hmmm det är så konstigt hos er! Helt grönt liksom :) Hos oss är det is, is, is överallt! Längtar tills det försvinner så man också kan börja med spårandet igen :) Buffisar