söndag 11 januari 2009

Lunchpromenad

Jag har börjat jobba igen efter jullovet. Kontorshund på förmiddagarna.
Härom dagen var det dags för videomöte och jag kunde se de andra tvåbeningarna på TVskärmen och de kunde se oss på deras skärm.
TV !!!! Yes min chans att bli berömd tänkte jag så jag satsade ordentligt. Försökte klättra upp på stolen så jag skulle komma närmare kameran och synas mest, sprang runt och jagade min egen svans så tvåbeningarna kom av sig när de pratade och tittade på mig istället, gick runt och lät alla klappa och gosa med mig - mitt förslag, och försökte få tavlan vid konferensbordet att trilla ned när jag slickade på den. Livat blev det och det bästa av allt är att de skall ha flera sådana möte , jag kommer då med ........
Sedan var det dags att åka hem och hämta Zuri och gå ut på en mysig lunchpromenad i solskenet. Väl förkänt efter en hård dag på jobbet

Vid tangentbordet Aissa

Inga kommentarer: