tisdag 15 september 2009

Fröken Cerise



Jag tilldelades ett tja, något annorlunda halsband på utställningen i Råå, men det var ju fantastiskt att de visste att just jag är Fröken Cerise af Karanga Af Lex.
Måste erkänna att vi är avis på Ciaran som fick värsta häftigaste guldhalsbandet. Jämfört med Lex presentkoppel så är vi mycket nöjda med mitt halsband ( fast det är nog storlek stor St Bernardshund. Snart är man 2,5 år och då kan jag alltid pynta mig med mitt cerisefärgade halsband. Förresten jag kanske tar på mig det imorgon på träningen i Slottsskogen, om matte hinner sy in det. By the way , matte har börjat träna hårt på tretakt när hon springer, valstakt verkar bra, eller hur var det nu ???????
Tassi tassi från Fröken Cerise

3 kommentarer:

cirre sa...

ceriset passar dig syrran, det hade liksom inte varit så passande på mig.

dumt att min matte har blivit sjuk så vi inte kan träna ihop. fy bubblan alltså.

Vimla sa...

TACK :)
Ja det kändes faktiskt rätt skönt att va tillbaka i ringen, för oss båda ;)
När Vimla såg utställningsplatsen och förstod att hon skulle få springa blev hon helt nipprig, askul!
Vi kommer dock inte till Växjö...som det ser ut nu, men vi ska till Sundsvall och träffa Leya :D

Snyggt jobbat i Sofiero!!!
Kram

Saga sa...

Tack för dom fina gratulationerna. Så söt hon är...precis som när hon var liten.