fredag 25 september 2009

Två och ett halvt år !!!!


Tiden rusar och nu är man stora damen. Grattis till mig och alla mina fina syskon som nu fyller halvåret igen !! Det riktigt glimmar om alla oss som är lyckligt lottade med världens finaste Nova som mamma och störthäftigase berömdaste pappa Lex med världens finaste längstaste titel. Finns det någon som har längre titel än min pappi Lex ?
Och så har vi Guldsessan min syrra som tja, vänta ni snart är hon oxå WW-vinnare, bara en tidsfråga....... och vid Guldhundslisteprisutdelningen 2009 , då blir det överraskning som man INTE FÅR MISSA !!! Jag skall dit.

Vi rekade i fotoarkivet och tänk att jag var vacker redan då. Har liksom bara blivit lite mörkare med mera drag i facet, allt klär ju en skönhet.
Vi har oxå varit inne och tittat på Karangas bildarkiv på alla oss syskon när vi var små -tips - titta gärna in där på alla oss skönheter
Nosgnugg från Lyckligaste Aissa

2 kommentarer:

cirre sa...

grattis på 2 å ett halvt års dagen syrran =)

jepps söt var du minsann som bebis också, fina stora tuggvänliga öron :D

Vimla sa...

Grattis till dig med min älskade syster! Jag måste säga att man vill äta upp dig så söt som du är!!! Å nu har du blivit värsta VuxnaVackra damen...hmmm det är VV det med ;)

KRAM